INTE

En sak är ju klar, vår lille kille ska INTE sova något på förmiddagen, iallafall inte om det är förskolan som gäller.
Såklart somnade han inte efter middagen och när jag kom för att hämta honom så hade han precis somnat i vagnen. Var inte länge han fick sova fast jag satt kvar i bilen en bra stund innan vi gick upp. En jätte trött kille som mest är ledsen är inget roligt. 

Jag var ju på jobbet och fick träffa mina kolleger och fick även mitt schema och lite sånt. Ser fram emot när allt startar men jisses så mycket det är att planera nu och för att få saker att fungera men man lär väl sig efterhand, tar ju lite tid innan man kommit in i det hela både för mig, Andre och Wille.

I morgon är vi lediga, jag ska iväg och fixa mitt hår hos Petra, äntligen! Skulle jag gjort för längesedan så det ska verkligen bli skönt. Lilleman får umgås med farmor sålänge :)

Känns som denna veckan kommer gå i raket fart, denna dagen tog slut lika snabbt som den börja tycker jag men kan bero på att jag har att göra. Jag ska väl inte klaga för det är ju rätt skönt när det väl är helg :) 

Trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0