Lägg av!

Dag tre med utbildning var idag, gissa vad som hände?! Det var inställt IGEN, tack för bra kommunikation !!!

Fick åka till jobb istället, förmiddagen gjorde det inte allt för mycket men under eftermiddagen så var det dags att jobba & för att aldrig jobbat dag innan och ja, knappt kvällen heller, så gick det faktiskt väldigt bra och jag hittade nästan rätt till alla vårdtagare. Känns bra inför i morgon får bara hoppas jag inte blir placerad i ett helt annat område.

Hämtade en glad kille på dagis men oj så trött han blev snabbt. Helt slut och satt mest i soffan med napp och snutte. Somnade till och med i min famn när vi satt ute på balkongen. Han fick hoppa i säng tidigare helt enkelt och jag känner på mig att det kommer bli en orolig natt då han redan har vaknat några gånger. Tur Andre är ledig i morgon så jag kan få sova lite innan jobb & att lilleman får vara ledig lite längre än bara undr helgen.

Nu ska jag hoppa i säng, underbart ska det bli! 

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0