Lillfisen

Sitter och väntar på att Andre ska komma hem så vi kan äta middag, kasslergratäng blir det idag. Lilleman sover, feber fortfarande. Egentligen vill jag väcka honom för han ska kunna somna ikväll också men samtidigt så vet jag att det är bra om han får sova. Det är den bästa medicinen när man är sjuk. Känner mig lite kluven om hur jag ska göra, kanske vänta rn stund till iaf.

Så fort vi ätit klart ska jag iväg och hämta ett paket med ett par jeans. Hittade de när vi var på familia men i för stor storlek så beställde på nätet istället. Hoppas bara att de passar nu :)

Som alltid när jag skriver här så vaknar min prins :) 
Hej hopp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0