Prick

Jobbade igår kväll, gick super bra. Lilleman hade fått lite prickar på sin lilla kropp och när jag kom hem vid halv tolv så hade det blivit ännu mer. Vaknade vid 4 i morse, fy fasiken. Andre gick upp med honom och kom in och väckte mig när han skulle till jobb. Tog mitt täcke och la mig på soffan sidan om Wille som hade somnat där.

Prickarna har ökat och det tyder på vattkoppor men vi skulle ändå avvakta och se hur det ser ut i morgon eftersom det kan vara svårt att avgöra såhär tidigt.
Jaja, vi väntar.. Ingen feber har han iaf längre så det är bra.. Aptiten är inget bra alls och komma till ro och sova, funkar inte alls!
Känner mig duktigt slut och funderar på att gå o lägga mig så fort det bara går.. Eftersom lilleman verkar vilja att vi ska va inne hos honom så har jag en känsla av att han kommer sova inne hos oss större delen av natten!

Vi får väl se hur detta går..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0