Söndag

Söndag och vi har faktiskt inget planerat inför denna dagen. Vädret är lite sådär, varmt eller mest kvavt men ingen sol, tråkigt. Såg dock det skulle bli fint i veckan, såklart när jag ska börja med utbildningar och lite jobb men men man får väl njuta när man är ledig så gott man kan.

Har hunnit med en sväng på maxi redan, har hunnit sortera bland Willes kläder, vad som ska sparas och vad som ska göras av med. Har hunnit sortera om bland handdukar och lakan. Längtar lite tills skötbordet försvinner från badrummet och vi kan skaffa någon annan förvaring därinne. Hur länge använder man skötbord egentligen? 

Lilleman har nästan precis blivit lagd för att sova middag & om en liten stund ska jag resa mig ur soffan och börja städa lite. Kan va skönt att ha det gjort när man ändå är ledig. 

Händer väl inte allt för mkt mer än så, kanske beger oss ut i eftermiddag men vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0