Sov du lille

Det är inte ofta det händer när vi är hemma som jag får lilleman att sova på förmiddagen. Han brukar alltid va full med energi fast att han sitter o gnuggar sig i ögonen och gäspar titt som tätt. Åker vi bil eller om han sitter i vagnen brukar han slumra till.
Men idag, då gick det och nu sover den lille. Klockan elva ska han till förskolan så han får inte sova så länge, jag tycker nästan det är viktigare att han får sin sömn på eftermiddagen för att orkar till kvällen. Vi får se hur det går.

Som sagt när lilleman är lämnad så ska jag hem och duscha ocj gör mig klar för att klockan två ska jag befinna mig på jobb för lite introduktion. Ska bli skoj får man väl förhoppningsvis träffa dom man ska jobba med också :)

Jag bara väntar på att det ska ta fart men först är det lite utbildningar och det dröjer någon vecka innan det startar. 

Ikväll ska bli en tidig kväll, jag hade lätt kunnat sova lite jag med. Inte alls kul att känna sig så sliten men men.. Kanske en redbull ska inhandlas så man piggnar till, egentligen vet jag inte om det gör så stor skillnad.

Nepp ha en trevlig dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0