Tidig morgon

07.30 ringde jag till mamma för att höra om hon var vaken. Jag, pigg som en lärka. Mamma, trött som bara den och precis rest på sig för att jag ringde. Så är det när man varit upp klockan 06 på morgonen, vi var klara så vi köpte med oss lite bullar och åkte till mamma och åt frukost.

Blev en runda på maxi och sen åkte vi ut till strövelstorp för att köpa buskar. 

Febern på den lilla har hållt sig väck, tyckte han kändes varm för en stund sen men eftersom han skulle sova så ville jag inte börja krångla med temp o grejer. Får se nät han är vaken igen.

Jag ligger i mammas säng, känner hur ont jag har i min rygg och att en massage inte hade varit helt fel eller någon som kan knäcka rätt det hela. Varför ska det var så dyrt att gå till en naprapat? Varför kunde inte det gått via högkostnadskortet?!

Nä, ska snarka ikapp med min lille son ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0