Busunge

Då börjar helgen gå mot sitt slut, det har varit en väldigt lugn helg och det har varit rätt skönt. Redan när jag gick upp i morse började jag fundera på vad vi skulle göra idag.. Tiden gick och helt plötsligt var det dags för lunch så blev inte något gjort än massa lek här hemma. Wille sov middag & när han vakande hade jag segat till mig ordentligt men vi tog på oss och åkte ut till Sarah, Martin och kimbo för lite fika. Det blev både fika och middag hemma hos dem. Wille busade på med både Rocky och kimbo och ja, alla andra också. Älskar att se han sådär, lycklig och har så roligt. Det var knappt så vi fick med honom hem, tror vi får åka dit lite oftare helt enkelt.
När vi åkte hem så satt Wille halva vägen och sa "vovvovo", ja det är ju så Rocky låter och jag tror min älskade unge blev lite förtjust i honom :) 

Skönt att få komma iväg och skönt att lämna hemmet ett tag för när man väl gett sig iväg så piggnar man till.

Wille höll sig vaken hela vägen hem, trodde faktiskt han skulle somna. Blev ett bad för honom och jag ställde mig och gjorde middag till mig och Andre till jobb i morgon. Wille höll låda inne i sin säng i en timme om inte mer men nu verkar det som att han sover iaf. Tror han var lite uppe i varv haha :) kanske sover han lite längre i morgon, sist vi var där så gjorde han det iaf men vi får se :)

Precis slängt i mig en bit Budapest bakelse, så jädrans gott!

Lite tv nu sen är det dags att krypa i säng så man är någorlunda pigg till veckan som kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0