Full fart

Herregud vilken morgon det blev, Wille kunde inte somna om efter jag hämtar honom och då var kl 5, hade sovit som en kratta för Andre låg och snarka så jag var inte på bästa humör när jag inte fick sova.. Tillslut så var det dags för att andre o gå till jobb så han tog med sig lilleman upp så han fick välling! Tillbaka i sängen med honom och vi sov till halv nio! Kände lite stress där ett tag eftersom vi skulle iväg till Klippan men det han vi med iallafall. Åkte ut dit för att köpa rn fotsack till vagnen och jag råkade visst köpa en tripp trapp stol av henne också haha :) kan man så ska man, gäller att passa på när man får det för rätt pengar :)

Hem igen och gjorde middag, körde ner i stan och hämta mamma, vilken röra där nere.. Folk och bilar över allt, vägarbeten osv. Fyy..
Hem till henne och fikade, gick en promenad och Wille lekte av sig. Han som inte sov middag somnade såklart när vi åkte hem, han var nog en aning överspeedad här hemma ikväll haha.. Helt galen.. Han somnade för typ en kvart sedan.. Han har hållt låda i sin säng hur länge som helst. Får se om det ger resultat i morgonbitti istället.

Lite tv nu, pH och sen ska jag sova! Utvisning i morgon innan det ska jobbas. Yyyeeeejjj ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0