Gudomligt :)

Söndag igen och det har varit helt underbart att vara ledig i tre dagar speciellt när vädret har varit på sin bästa sida också. Igår kväll åkte vi hem till Andres föräldrar och grillade. Svin gott var det och det blev lite senare än vanligt för Willes del så i morse fick vi sova lite längre. Det är jag glad över för det var min morgon haha :)

Har fått stor städat och rensat upp här hemma ordentligt och nu ska bara skiten kastas också! 

Sitter här och väntar på att vår middag ska bli klar. Idag blir det köttgryta och vad jag smakat än så länge så smakar det gudomligt :) 

Ser fram emot en mys kväll med lite tända ljus och nått bra på burken ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0