Höst

Känns som jag har hunnit med mycket idag för att vara en vanlig måndag men kanske beror på att båda mina killar är hemma idag :)

Har varit i skogen i morse och plockat kottar, lekt på lekplatsen och busat en massa. Blev middag och sen somnade Wille. Jag la mig i soffan men som alltid, ibte ett skit att titta på tvn. Andre sitter med sitt spel och jag har förflyttat mig in till sovrummet och bäddat ner mig i hans säng :) 

Snart är det tid för mig att köra till jobb också, känner inte alla för det idag men det är alltid segt första dagen efter ledighet speciellt när man vet att man jobbar varje dag i en vecka fram. Bara att bita ihop men som tur är så när jag väl är där så har jag roligt :) 

Tycker det är super mysigt att hösten är här men det är även då man vill lägga sig under en filt på kvällen och bara vara. Aja får bli på torsdag istället :)

Ska fortsätta o ligga här o va lite social haha :) ha det !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0