Ledig helg!

Äntligen är jag ledig i tre dagar. I morse så gick vi upp 8, vet inte vad som hände där men det var skönt att få sova en timme mer än vad man brukar. Vi gjorde oss i ordning i lugn och ro och sen gick vi ut en sväng, lekte lite på en lekplats och sen gick vi och handla och sen hem. Lite middag och sen var det dags att sova middag för Willes del. Blev inte allt för länge men han har hållt sig vaken tills nu :)

Bakade kladdkaka innan så vi fick ju ha det som efterrätt så Wille också kunde få eftersom han har gått där o pekat och tjatat om kaka ända sen jag började med den haha :) 

Blir bara slapp framför tvn, tror jag lägger mig tidigt idag. Det hade varit skönt att få sova lite fler timmar än vanligt. Vi får se hur det blir !

Är fruktansvärt trött på min hosta också som självklart bli värre mot kvällen och när jag väl lägger mig så ska jag bara hosta någon timme innan jag kan somna, as jobbigt !! Försvinn!! 
Trodde jag skulle bli ordentligt förkyld men blev bara hosta och lite snuvig i någon dag, förvisso skönt att det inte har kommit fullt ut men nästan jobbigare att ha lite gran som aldrig verkar försvinna :/ 

Ska verkligen försöka njuta och koppla bort jobb denna helgen och bara vara ledig. Tror det varit lite mkt på sista tiden.. 

Vad ska ni göra i helgen ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0