Nya skor :)

Onsdag och jag är ledig, tyvärr har vi möte på jobb i eftermiddag så jätte mkt ledig är jag väl inte. Wille är på förskolan så det känns lite tomt här hemma när jag bara sitter här och väntar. Just nu har jag svin tråkigt, är seg och pallar typ ingenting samtidigt som jag hade velat ha gjort en massa.. Konstigt det där! I morgon är jag iallafall ledig helt och hållet & då kan man väl slappna av på annat sätt.

Igår kom iallafall Sarah hit och liva upp stämningen innan jag skulle till jobb. Hon hade med sig mina fina skor som hennes mamma hade köpt till mig :) så tacksam :)
Och jag är super nöjd hihi :)

Nä ska nog få igång lite musik så man piggnar till lite :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0