Som ett kryss i stolen

Jo men visst blev det lite sovmorgon, riktigt skönt :) Wille är lämnad på förskolan och jag har hunnit handla och jag har hunnit få i mig lite lunch.
Det är ett tag kvar innan det är dags att gå till jobb, ska hänga upp tvätten och sen slänger jag mig nog på soffan en stund och vilar lite :) 

En annan sak, är det bara min plutt som sätter sig som ett kryss i bilstolen så man inte kan få på han bältet ??!! 
Jag kämpa o hade mig för att få han att sätta sig ner men han hade en annan vilja, helst av allt vill han hoppa runt och leka med allt i hela bilen. Tillslut fick jag iallafall ner honom & i en sån situation så kan jag inte låta bli att skratta & det blir ännu roligare när han sitter och fnissar. Tur det inte är såhär alltid iaf ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0