Vilken skillnad :)

Jag märkte verkligen skillnad på hur jag mått för någon vecka sen och hur jag mår idag, när jag var på jobb igår. Det var inte alls jobbigt att springa i trappor, inte alls jobbigt att cykla. Innan fick jag ju knappt luft men inte så konstigt om där legat en infektion i kroppen liksom. Känns gött att vara tillbaka iallafall :)

Har vinkat av min lille grabb på dagis, han skuttade in och satte sig och lekte med lera direkt. Det har han stått o pekat på här hemma halva morgonen så han var nog glad att han äntligen fick kavla lite haha :)

Idag är det porträttfoto som ska tas på dagis, Andre får ta itu med det då jag är på jobb. Möte idag också, om vårt nya schema. Fick se det igår och ja jag är nog nöjd tror jag.. Får spekulera och jämföra mer idag. 
Och på tal om jobb, jag hatar att jag är sån som tar med mig jobbet hem. Det är fruktansvärt jobbigt och hur mkt jag än tänker att jag inte ska tänka på det så gör jag det iaf. Får ju fan ont i magen bara av detta.. Måste verkligen försöka sluta men hur gör man ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0