En massa

Dagarna springer iväg och det känns som det har varit mycket nu den siste tiden, utbildning till höger och vänster och jobb, jobb och jobb. När jag sen är ledig så är det en massa annat som ska göras, gillar att ha fullt upp men jag har kommit in i någon trötthetsperiod så just nu så har jag verken lust eller ork att göra så mkt. Fick ett tips om någo n vitamin ska från Apoteket men har glömt namnet men kanske får ta mig dit o se vad som finns :)

Idag är det brandutbildning innan jag börjar jobba, känns inte sådär jätte skoj direkt men det måste göras. Jobbar bara denna kvällen sen är jag ledig men ändå ska jag till jobb i morgonbitti för att få min insulin delegering. Fredag är det begravning och lördag ska jag ut med jobb, både bowla och äta så det ser jag fram emot men jag måste hitta något att ha på mig.. Det stora problemet :) haha.

Nä får slänga ihop lite att äta innan jag ska iväg. Ha det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0