Ledig dag

I lördags så var jag ute med jobb, först bowling och sen mat på telegrafen. Vi fortsatte till helsing och avslutade på sirocco :) hade verkligen super roligt och jag längtar redan till nästa gång. 
Igår sov jag i princip hela dagen innan jag skulle till jobb, mådde som en kratta men när jag väl fick middag i mig blev det en aning bättre. Kan säga att det var underbart att få komma hem och lägga sig i sängen. 

Idag var förskolan stängd så Wille är hemma med mig, en snorig liten kille men febern har ibte kommit än och jag håller tummarna att den håller sig borta. Jag själv har lite ont i halsen men inte mer än så. 

Vi låg på soffan och myste i morse, har hunnit tvätta och hunnit vara ute på promenad. Gick i den lilla skogen här vid oss och sen hittade jag en perfekt lekplats till den lille :) 

Han har nyss fått i sig middag, somnade nästan vid matbordet när han var klar så det var rakt in i sängen men han är precis som jag, jätte teött och sen hamnar jag i sängen och då blir jag pigg & Wille likaså. Får se om han kommer till ro och somnar!

Stor handla ska vi passa på att göra ikväll också & sen händer det nog inte så mkt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0