Mycket på gång

Som jag skrev igår så var jag hos Petra och gjorde eyeliner & jag var super nervös men när hon väl satte igång började jag undra varför jag hade varit det. Kände ingenting till en början men efter hand släppte bedövningen och det sved till lite då och då och gjorde ju faktiskt ont. Var inte hellrr speciellt röd efteråt vilket jag trodde men svullen det var jag. Kändes som jag hade gråtit i tre dygn haha :)

Han precis hem och byta om och vidare till jobb. Var så trött men det var nog för att nervositeten släppte så jag sov som en stock i natt kan jag säga.

Ögonen är fortfarande svullna men det är som det är, lägger väl sig lite till i morgon hoppas jag :) 

Var iväg på loppis i både bårslöv och Rydbäck med Sarah, fyndade en massa till Wille och han blev såklart mest nöjd över sina bilar han fick :)

Varit ute hos mamma & Jonny också och ätit lite tårta och haft lite kalas för Jonny. Lämnade mormor på vägen hem och sen åkte vi och handla och sen hem.
Andre åkte iväg och fixa sin bil och jag och Wille lekte och lekte tills den lille blev trött och fick gå och lägga sig.

Lite tv en stund sen ska jag minsann också lägga mig, trött är jag idag också :/ får hoppas man är lite utvilad i morgon iaf!

Härligt med en ledig helg iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0