Mys kille

Har haft två lediga dagar nu, fast jag kan inte påstå att jag var ledig igår eftersom Wille var på förskolan hela dagen då jag skulle på möte på jobb. Jag han iaf få ut lite av dagen då jag han fixa mitt hår så nu är det långa tillbaka och jag är inte riktigt van vid det än haha men det kommer ;)

Men idag har jag myst med min lille älskling, varit på Bvc på 18 månaders kontroll och efter det har vi varit iväg och letat skor till Wille men hitta inga gympaskor som jag tyckte verka bra för rätt pengar.
Åkte till familia med mamma i eftermiddags men hittade inget där heller så får väl söka runt lite på nätet istället efter ett par skor.

Har varit riktigt skönt att få ligga på soffan ikväll och ännu bättre är det när lilleman är så kelsjuk som han är :) känns som han har utvecklats jätte mkt på bara någon vecka, pratar s tusan gör han fast jag fattar ingenting av hans meningar haha :)
Men roligt är det iaf :)

I morgon är det jobb igen, har resursdag och jag tackade faktiskt ja denna gång så det får man stå ut med ibland, inte mkt att göra åt det mer än ta det för vad det är :) fredag är ändå fredag liksom.

Jag har varit duktig och ätit bättre nu denna veckan men eftersom veckan då musslan är stängd närmar sig så blev jag så jädrans gotte sugen så åkte till hemmakväll och köpte en hel burk med godis och lite chips. Svin gott !!

Nä inget roligt på tv och jag är svin trött så ska faktiskt bädda ner mig strax tänkte jag :)

Godnatt !




Kommentarer
Postat av: sarah

Snyyyyyyggggiiiing :D

2014-09-12 @ 08:32:33
URL: http://sarahlizettenorring.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0