Ny vändning

Gårdagen på jobb gick ganska så snabbt vilket var skönt, kände mig inte riktigt på topp men det är kanske inte så konstigt. Idag är det dags igen, känns lite lättare idag även om jag saknar Wille något extremt, han vandrade in på förskolan och in till samlingen som de hade när vi kom utan att ens vända sig om. Buhu :( ah fast det är ju rätt skönt att han gör så iaf :) 

Jag sa innan vi åkte på semester att när jag kommer hem ska jag lägga om min kost och jag började igår och det funkade utmärkt, inte någon sväng inom Ica för att handla något gott i heller. 

Återstår att se hur detta går, men mer grönsaker, lättare lunch som igår bestod av ägg, räkor, lite majonnäs och kalkonfilé med paprika på en fincrisp. Idag kör jag typ detsamma till lunch men bytat ut majonnäs till keso :) gott som tusan är det och mättar gör det, mer än vad msn tror.

Så lite lunch för min del, hänga upp tvätten, fixa till mig lite och sen dra till jobb. Så ser det ut för mig idag !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0