Röstat!

Söndag och egentligen sista arbetsdagen denna vecka för min del, skulle varit ledig både i morgon och tisdag men då är det utbildning hela dagarna långa så vi kör på i 5 dagar till det är lika bra. Puh !!!

Igår var en jobbig dag faktiskt, började halv knepig på morgonen och slutade ännu värre. Tur jag har kollegerna på jobb som stöttar en och faktiskt finns där. Otroligt skönt och tacksamt!

Idag har vi röstat, jag tänker inte dela med mig för det blir bara massa liv för att man inte tycker och tänker samma som andra. Så det återstår att se vem och vilka som vinner helt enkelt. Dock ska det bli otroligt skönt när denna dagen är slut så man förmodligen slipper höra på allt med politik och vad alla andra tycker att man ska rösta på osv. 

Mina killar sover middag & jag slänger mig på soffan och vilar lite jag med. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0