Stress, shopping & sömn!

Idag hade jag ställt klockan på tjugo i 7, skulle vara på jobb halv 8 så tyckte det blev bra. Andre böka runt med Wille mitt i natten så tillslut så fick han sova inne hos oss. Han låg och snarkade så gott sidan om mig i morse och vakna inte när jag försökte väcka han. Stängde av mitt alarm för tänkte väl att jag skulle vara vaken. Somnade om när de hade åkt till dagis och vaknar klockan 7. Shit.. Efter tio minuter satt jag i bilen på väg till jobb och klampa in precis i tid! Tack och lov! Hade knappt hunnit vakna till liv men fixade min insulin delegering perfekt så efter en timme så körde jag hem igen. Åt och bytade om och körde till väla. Hittade en jacka, två linnen och en tröja till Wille plus lite leksaker till han. Sen var det bara att styra bilen mot förskolan för att hämta min lille prins. Han somnade när vi kom hem och jag också, i tre timmar :) så skönt, hoppad bara jag somnar ikväll.

I morgon är vi lediga eftersom det är begravning, Wille ska inte med så han får va på förskolan under tiden & ha kul med sina kompisar. 

Längtar till lördag gör jag också, då är det mat och bowling som gäller med jobb :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0