Tufft!

I morse var det dags för utbildning, jisses vad trött jag var. Kändes inte som jag hade sovit någonting när Wille väl slog upp ögonen. Hoppas denna natten blir bättre iaf.
Utbildningen gick bra, skulle lära oss programmet där vi dokumenterar i och det var faktiskt väldigt lätt när man fick det förklarat för sig så dagen gick undan och vi blev klara tidigare.
Åkte och hämta Wille på dagis, hem och myste en massa för ja, han älskar att kramad och vill gärna göra det hela tiden :) dock tog det slut när han satte sig på min rygg och jag kände hur varmt det blev, mmm tack bajs på min tröja och Wille fick ny blöja haha ;) 

Bakat äpplekaka har jag också gjort idag fast det var inte speciellt gott, låt denna jädrans mensen ta slut så jag slutar vara sugen på saker och ting. 

Annars har det inte varit mycket mer idag, utbildningen fortsätter i morgon och sen är det jobb som gäller fram till fredag. 
Här håller vi igång och inte nog med det så sitter jag här och är nervös inför begravningen som komma skall, det är tungt & det är jobbigt även om det inte är min egna anhörig så är det ändå en person som faktiskt funnits i mitt liv sen jag träffade Andre och därför känns det såklart tungt även för min del. Inte trodde vi att det skulle gå så snabbt, vi var där i lördags morse och på kvällen när jag jobbade fick jag ett sms att Andres farmor tyvärr hade somnat in. Tänk att innan jag ens hade tittat på smset, bara jag hörde det plinga så visste jag vad det var och det är inte kul att va på jobb när man får ett sånt besked men återigen så har jag mina kolleger som verkligen förstår. 

Det har varit ett par jobbiga dagar med många tankar och begravningen kommer bli tuff! ❤️

Nej, detta inlägg handlade helt plötsligt om något som jag egentligen inte skulle dela med mig av men ibland är det skönt att lätta hjärtat lite!

Ha en bra kväll ! 😘





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0