Vår första semester

Borta bra men hemma bäst!

Flygresan ner till Mallorca gick så jäkla bra, Wille tyckte det var jätte roligt med allt som hände och han reagera inte ens när vi lyfte och landade. Han till och med somnade en stund innan vi skulle landa, trodde jag aldrig :)

Hela resan har gått jätte bra och varit så skönt att få koppla av och bada och sola lite. Semester idag är ju inte samma som innan Wille kom, då låg man och pressa i en solstol och åkte på en massa utflykter men nu är det bara lek och lek och det är så mkt roligare :)
När han är lite större så blir det också lättare att åka på utflykter, det ända vi gjorde var att åka till hotellet min morbror bodde på och jag tvekade väldigt mkt på att sätta den lille i en taxi utan bil stol men det gick bra iallafall. 

Några dagar till hade inte skadat men det är skönt att va hemma ovh tillbaka till det vanliga.
Wille är på dagis och jag ska till jobb i eftermiddag. 
Får hoppas allt går som vanligt för mkn lille kille :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0