Bättre morgon

Den här morgonen kunde ju faktiskt börjat bättre än vad den gjorde men har man en gubbe som är sur som ättika på morgonen så blir det vad det blir. Han gick till jobb och jag och Wille satt och myste en stund i soffan. Hinner knappt gå upp för än han tar min telefon och säger "ocky", bara att sätta igång en massa filmklipp med Rocky och visa massa bilder. Han skulle kommit hit igår men blev inte så men ikväll är det en lite grabb som kommer bli överlycklig :) 

Wille är på dagis, jag ligger i soffan och kränger popcorn och glor på repriser på tvn, skönt men tråkigt ändå. Tiden går lite sakta tycket jag men hade jag lagt mig för o sova en stund så hade tiden gått så snabbt.
Nåja snart jobb iaf hoppas kvällen går snabbt så jag kommer hem igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0