Härliga helg

Rocky kom hit i torsdags kväll och Wille blev överlycklig och vi andra med såklart :) fredag morgon vaknar jag av att Wille sitter och pratar med Rocky, jag var pigg och vaken redan klockan 7 innan Andre ens hade rest sig ur sängen, händer ju aldrig haha ;)  åkte och lämna Wille på förskolan och åkte vidare till skogen med hunden, underbart skönt att komma ut sådär fast jag sakna min lille plutt. Sen var det tid för jobb innan en ledig helg. 

Idag är jag totalt slut, har varit ute nästan hela dagen, bruces skog i förmiddags, Söderåsen på eftermiddagen och sen ett besök hos mamma och Jonny där vi myste i trädgården.
Wille somna redan på förmiddagen när vi var i skogen vilket resulterade i en väldigt trött unge under eftermiddagen. Trotsat har han verkligen gjort, ohh ibland vill jag bara slita av mig håret haha.. 

Han somnade iaf, jag har bäddat ner mig på soffan men funderar fan på o gå in och lägga mig. Gissar på en tidig morgon i morgon med en massa bus :) hoppas innerligt att Wille är på bättre humör då.

Håller vi tummarna för fint väder även i morgon 🌸







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0