Härliga måndag 🌸☀️

Halv 7 i morse ringde telefonen, jobb såklart så det var bara att resa sig ur sängen, Andre och Wille hade precis gått upp så när Andre åkte till jobb så vart det bara att göra både mig och Wille klara för att åka.
Härligt väder redan i morse och helt underbart har det varit idag. Snacka om att tiden har gått snabbt och på nått sätt känns det som jag knappt har jobbar ;) kanske för jag slapp duschar och aktivitet idag på jobb. Under min lunch satt jag ute på balkongen i strålande sol och snacka om att vi har bästa utsikten, hela havet och Danmark på andra sidan :) 

Hämta hem en trött men glad liten fis på dagis, alla barnen sprang under en pressening som fröken stod och vifta med, super roligt ju :) älskar att se att Wille har det så bra där.

Var iväg och skulle ha nya skor till Wille också, lite varmt för höst/vinter skor nu så behövdes ett par gympisar som passar honom, de han fick när han fyllde år var en aning stora.
Nöjd kille i sina nya skor och bandyklubbor och en boll fick han också, så söta och små haha ;) 

Ligger rak lång på soffan, en aning trött men inte så farligt för att varit igång hela dagen, mer sol så kommer nog denna kropp igång ordentligt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0