Ledig

Lillfisen är hemma från dagis, just nu ligger han i sängen och ska sova middag. Vågar mig inte in och titta om han somnat. Så fort han har gjort det så ska jag fortsätta med min städning, har bara sovrummet kvar sen dammsuga osv men det får bli när lillen har vaknat :)

Jobbat hela helgen, gått ganska snabbt ändå faktiskt. Alltid skönt när det gör det. Tycket iof att dagarna rusar iväg, hade velat ha fler timmar på dygnet ibland och gärna lite extra energi också för den delen men det kommer väl när det väl blir fint väder :)

Andre ska tatuera sig idag så när han kommer hem lär han väl hoppa i säng ganska snabbt, sjukt hur trött man blir efteråt. Jag och Wille ska nog ta oss en sväng till affären och få handlat hem lite smått o gott som vi behöver. 

Nej nu ska jag sätta fart med städningen igen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0