Ledighet

En ledig dag, helt underbart skönt fast jag har varit något så enormt trött, samma visa varje månad vid denna tiden men jag kanske inte är ensam om att bli så när det är dags för röda veckan..

Idag har jag och Wille varit hos mamma, försökte få Wille att sova middag men det gick inte men istället somnade jag, stenhårt och mammas säng har aldrig varit skönare. Wille och mamma var ute och lekte, mamma frös som en gris men ingen vägrade gå in :) men eftet en timme så kröp han ner till mig och somnade. 
Sen var det dags att åka hem haha ;) 

Ledig i morgon också, får se vad vi hittar på men jag hoppas ju att det är bättre väder så vi kan va ute massa utan att blåsa iväg.

En jobb helg väntar och jag är inte det minsta taggad för det!

Nu, lite popcorn, choklad och cola framför tvn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0