Måndag och sol 😃☀️

Måndag och det är sol så jäkla härligt :) 
Efter jag lämna min lille älskling på dagis så satte jag igång och städa och putsa klart alla fönster, gjort middag och tagit mig en dusch. Så nu ska jag bara bli klar inför jobb också, går alltid så sakta haha ;) 

Har ni kollat på det där klippet som cirkulerat på Facebook om calum scott som sjunget en cover på Robyns låt dancing on My own. Såååå sjukt bra, jag kan inte räkna hur många gånger jag har lyssnat men det lär bli ännu fler :)

Nä men ja jag får väl resa på rumpan och sätta lite fart ;)

Igår var det pyttipanna till middag och Wille tog sig för pannan så sa andre till han att du har väl inte slått dig?!
Jag pratade med Andre på telefon och sa till han att han sa ju pyttipanna såklart ungen tar sig för pannan då 😂 fick oss ett gott skratt iallafall, klockren 😜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0