Vårstädning

Balkongen är nu fixad här hemma, riktigt mysigt blev det. Åkte ut igår efter jag lämnat Wille och handlade blommor och krukor ocj dynor och lite annat smått och gott. Skurade hela balkongen och planterade blommor och gjorde fint. Sista köpte jag idag, ett litet bord till Wille och en extra stol plus en matta. Nu är det bara ett vindskydd som ska upp då det alltid blåser där ute. Skulle köpt i bambu men det var super stort så jag struntade i det får se om jag hittar något annat.
 
Mysigt har det blivit där ute iallafall :)

Solen är framme idag med, helt underbart :) nu ska jag hoppa in i en dusch innan jag får snabb besök :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0