Love me like you do

Sitter i soffan och lyssnar på "love me like you do" och drömmer mig tillbaka till förra fredagen.
Denna helgen har jag lång ledigt, tre dagar och det är otroligt skönt. Idag har vi inte gjort någonting, så trött jag varit. I morse kom Andre in och sa - jag han inte göra välling, jag måste sticka och jag svarar -jag har inte hunnit sova klart..
Samtidigt som han gick funderade jag på vad jag precis hade sagt & kunde inte hålla mig för skratt. Upp och mysa med min lill kille :) 

Han är i badet, tjatat om det hela eftermiddagen, den lille älskar skumbad :)  och blev ännu roligare när vi köpte en stor flaska skum med bärgaren på haha.

Ikväll när Wille lagt sig så ska vi faktiskt mysa ner oss med lite dipp och grönsaker. Riktigt gott men ändå så äter man inte det så ofta.

Trevlig helg på er 😀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0