Ny vecka på intåg

En ny vecka på intåg, just nu ser jag bara jobb framför mig eftersom jag har en lång vecka framför mig, hatar det faktiskt :/ när man jobbar 3, ledig 1 och jobbar 4 så känns det extra mkt när man knappt får se sin familj :( Tur jag har Wille under förmiddagarna iallafall. 

Igår var det kalas här hemma, redan när jag klev upp ur sängen satte jag igång o städa det sista, tog på mig och Wille och gick bort o handlade. Underbart väder med solen rakt i ansiktet. När vi kom hem hade Andre både gått upp och dammsugat så jag satte igång och bakade lite till. Denna gången blev det bra och herrejisses så god den där kladdkakan med toscakokostäcke var :) mäktigt men gott :) och det tyckte nog resten också.
Får ta med mig lite kagor till jobb idag. 

Ska snart göra mig klar och sticka, möte innan jag börjar och jag ska hinna inom Petra och hämta lite färgprover till mitt hår också, den där tjejen är en stjärna som fixar och har sig till mig :) så får vi väl se om jag bytar färg för en stund eller om jag låter det va.
Är så velig så det är helt otroligt, ena dagen vill jag byta och andra inte, vågar jag eller vågat jag inte.. Blir galen på mig själv ibland. Samma sak när jag ska parkera, först ställer jag mig på ett ställe och sen ändrar jag mig och flyttar bilen sen kan jag hitta en annan som är bättre, så kan det var när en parkering nästan är tom haha ;) 

Håll i hatten för det lär jag få göra, ha det !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0