Snö, sjukdom och massa planer.

Dagarna rullar på och jag har tagit mig fram på jobb fast det varit snö och halt. Wille har tyckt det varit jätte roligt med snö och han har åkt pulka både på dagis och här hemma, jag hade själv glömt hur roligt det faktiskt är ocj sprang upp och ner i backen tills jag va helt slut.
 Snön är borta och solen skiner och jag sitter här hemma för tredje dagen och börjat känna mig extremt rastlös. Wille har haft kräksjuka men börjar bli bättre nu så i morgon är det tillbaka till det vanliga igen då det verkar som han fått tillbaka matlusten någorlunda iaf :) hatar att se han sjuk, jag kan känna panik i hela kroppen för jag vet inte vad jag ska göra för att han ska må bättre, önskar att jag hade fått ta över det istället för han. Jag vill se min lille kille pigg och glad precis som han brukar vara :) 

Han ligger för tillfället o sover, tänkte att vi skulle måla lite i eftermiddag. Var på Ikea häromdagen och shoppa lite nytt till hemmet bland annat vattenfärg :) ska bli kul.

Har lite saker att se framemot nu, först fyller Andre år så då blir det kalas för han, sen kalas för mormor, sen blir det falkenbergsspa med jobbet för utbildning och annat gott, sen fyller Wille 2 och då är det kalas för han och en massa som ska planeras till det :) roligt är det iaf :)

Ska sluka min redbull och glo lite tv innan Wille vaknar! Vi hörs !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0