2015

2015 är igång och året firades in på jobb för min del, kan inte påstå att det var allt för mkt att göra då eftersom de flesta vårdtagarna var borta så kvällen gick faktiskt ganska så snabbt. Släppte av Richard nere i stan och körde hem till Andre som hade gjort nyårs fint här hemma, kolla lite raketer från balkongen och drack lite skumpa sen var det godnatt. Wille han sov sig igenom allting :)

Hade en ledig dag igår, gjorde inte allt för mycket, sov mest då jag mådde lite märkligt.. Förkylning på gång igen och sjukt ont i min nacke, vet inte om jag blivit kall eller om det är nått annat men känns bättre idag iaf. 

Wille är lämnad hemma hos mamma, jag ska snart köra till jobb, så kul att jobba ute när det är storm !! Blää..
Får hålla i hatten helt enkelt :)

Ska vila mina blå några minuter innan det är dags att byta om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0