Härliga söndag

Idag har vi hunnit med en del faktiskt, började dagen med sovmorgon till kvart i 9 fast det är egentligen inte sovmorgon längre då vi faktiskt brukar vakna då när det är helg iaf när det är min tur att gå upp med Wille haha ;)

Började ändra om lite i köket, slänga ut lite saker som vi vill bli av med och plockade undan o städade lite här hemma. Efter lunch tog vi på oss och begav oss ut på en promenad i det fina vädret. Wille somnade efter en stund så vi gick ner till hamnen i Råå och hem igen, härligt men slut i benen var vi när vi väl kom hem.
Slängde oss på soffan en stund ocj sen var det dags att laga middag. Köttfärslimpa :)

Åkte iväg och stor handlade och jisses vad det börjar bli halt ute nu. Gillar inte alls det! Speciellt inte när jag kör sjölv med Wille i bilen. Usch!

Får väl se om det blir jobb för mig i morgon, har en sån resursdag som de kallar det så möjligt att de ringer i morgonbitti. Vi får se.

Känner mig en aning slut men ändå säger kroppen annat, känns som jag har myror i brallan haha men det är bara bra. Beställde hem nån vitamindryck också eller ja 2 matskedar ska man ta om dagen, hoppas det gör susen för denna annars trötta kropp. 

Wille håller på att bli nattad, innan lyckades han ju somna själv men de senaste kvällarna så har han bara sprungit upp igen så vi får sitta där inne med honom och faktiskt är det ganska skönt, snacka om att jag kopplar av då men ikväll var det Andres tur att sitta där. Jag ska slänga mig i duschen sen inta soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0