Mammas hjärta

Då var det dags att återgå till det vanliga igen, i morse så skulle vi upp i tid tänkte jag eftersom vi skulle va på förskolan 10, men när klockan var 9 så fick jag väcka Wille och ringa förskola och säga att vi kom en timme senare. Väl där var det inte det lättaste att lämna honom, han höll sig fast i mig och blev jätte ledsen när jag gick, det gör så ont i hjärtat att se honom titta efter mig och jag vet att han bara vill till mig. Jag vet också att det bara är så en liten stund och sen kommer han ha jätte roligt, rättaresagt så hoppas jag på det. Det har varit en lång semester för honom och han har varit väldigt mammig de sista dagarna så det spelar ju också stor roll. Får ge det några dagar så går det säkert jätte bra :)

Jag tänkte jag skulle städa, det behövs och det görs alltid bäst när jag är själv hemma :) hade behövt en stor städning, riktigt ordentligt men vet inte när det ska hinnas med så får väl ta ett rum i taget helt enkelt. Tvätten är klar så den ska bli upphängd!
Ha en bra dag & visst får man lite extra energi när solen tittar fram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0