Måndag

Helgen är slut och jag har varit ledig i tre dagar vilket har varit underbart skönt men nu är det dags för en 6 dagars arbetsvecka, puh! Längtar redan till torsdag, har kommit om i något då jag känner att jag bara vill va hemma, hemma och mysa med mina killar och Wille verkar känna detsamma. Frågade han om vi skulle till dagis idag, nej svarade han. När vi kom dit blev han ledsen men tror det gick över ganska snabbt :) förkyld har han också blivit, hostar som bara den. I natt när han kom in till oss så hosta han så mkt så tänkte att hab somnar ju aldrig, fick lite vatten, la en extra kudde & höll han i handen så somnade vi båda två och snarkade ikapp med pappa.

Hunnit en sväng på Ikea också idag med Sara, hade inte det jag skulle ha så får göra nytt försök på onsdag :) undra om jag lyckad bära upp allt själv :/ fasen vad skönt det hade varit att bo på bottenplan. 

Ska få i mig lite o äta innan jag ska köra igen, hoppas kvällen går i raket fart så jag kommer hem snabbt :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0