Sommar

12 arbetspass kvar sen är det semester för min och Willes del, ska bli så skönt. Första veckan har jag och min lille gosse själva tillsammans, ska bli riktigt mysigt :)
Hoppas att sommarvärmen kommer tills dess. 

Midsommar är firat hemma hos Sarah, Martin och kimbo med goda vänner. Hade en jätte trevlig kväll och alla barnen hade det super roligt så härligt att se. Kan tro jag var trött dagen efter när det var jobb för min del. Men allt går.

Idag är jag ledig, otroligt skönt. Wille sover för fullt men får väl snart gå in och väcka honom så han även somnar ikväll.

Funderar på om vi ska boka en resa när vi har semester, undra om min gubbe hade gått med på det ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0