Vilken bra dag ☀️

En ledig dag och vi har varit iväg nästan hela dagen, började med en runda på sjukan för o hälsa på min mormor sen blev det lunch på Sibylla, Wille tyckte vi skulle sitta ute så det gjorde vi, tittade på lastbilar, brandbilar och motorcyklar som körde förbi. Hem för att vila en stund och sen vidare igen. Åkte till Påarp och titta på kisebebis, klappa hästar, lekte med hundar och katter, åt glass och hade det mysigt :) vi körde från Anki till Sarah och kimbo.

Åkte till Åstorp efter vi ätit middag, fanns inte mkt mer än öltält och karuseller så Wille fick åka en med Sarah :) överlycklig kille :)

Härligt att ha både barnen i baksätet och höra hur dem pratar och tjoar och har sig :) 

Nu ät vi hemma och Wille har precis somnat, jag ska hoppa in i duschen innan jag lägger mig och Andre är ute med sitt jobb.

I morgon blir det Åstorp igen så när vi väl har vaknat så åker vi och hämtar Sarah och kimbo för ännu en dag :) härligt att få umgås med de man älskar mest ❤️




Busarna själva, kimbo ska ta fram kakor och Wille står och hoppar sidan om och jublar braaaa när kimbo får upp locket 😂

Kommentarer
Postat av: Sarah

❤️

2015-07-15 @ 16:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0