Falkenberg spa, 2 års kalas och en härlig vår dag

Falkenberg med jobb är avklarat, blev en hejdundrande resa haha :) först fick vi jobba lite i små grupper och sen dukade vi fram vinet ganska snabbt, hann inte mes något spa inte för sen var det dags för tre rätters och ännu mer vin. Hade verkligen skit roligt men så segt det var att gå upp 7 dagen därpå för att fortsätta jobba lite till innan vi skulle hem. Försökte vila i bilen hem men gick inget vidare, åkte ocj hämta Wille som jag sakna ihjäl mig efter. Somna en timme på soffan sen var man människa igen :)

Vi har hunnit med två års kalas för vår älskade kille också. Han fick så mkt fint, bl.a. En trehjuling och en polismotorcykel ocj en massa annat fint :)

Idag har vi nästan bara varit ute, lekplatsen på förmiddagen, sen åt vi och sov och sen ut igen :) underbart!

Wallander på tvn, snart sova. Återstår o se ifall jag ska jobba i morgon, hoppas på en ledig dag iaf !

Lite snabb uppdatering såhär, bättre än inget ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0