Fredag !

Förkyld och jäklig men jag kan ändå inte sätta fingret på hur jag mår, känner mig trött men ändå inte. Stopp i näsa och halsen irriterar. Ja ja det går väl över så småningom.

Har varit hos mamma idag, varit på lekplatsen, ätit lunch och varit på maxi. Blev en rundtur i Bjuv/billesholm också då Wille somna i bilen så tänkte vi kunde låta han sova en stund. 
Åkte hem och lekte lite innan det var dags att göra mat.

Haft besök här ikväll också av Niklas och Johanna, blev av med lite kläder som Wille har haft men fortfarande är det hur mkt som helst kvar. Var gör man av allt?? Spara?! Kanske det men man vill väl ändå ha något nytt till nästa barn :)

Ligger i soffan ocj gör inte ett skit, snart hoppa in i duschen innan det är läggdags. Wille sover gott efter lite fredagsmys :) klart han också skulle vara med :)

En jobbehelg väntar, låt den gå fort! Synd bara jag har satt upp mig nästa lördag med så jag kan jobba lite extra men men cash is king ;) haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0