Härlig helg

Helgen är slut och vi har hunnit med en del ändå, i lördag så var jag hos Petra typ hela dagen, fixa och trixa med mitt hår och jag är så nöjd! Var lite nervös för att bli mörkare men nu när jag har vant mig vill jag nästan ha ännu mer :) vi får se vad som händer :)

Direkt där ifrån till jobb, skönt att få byta helg faktiskt. Vilken skillnad det kan vara.  Igår var vi lediga och då spenderade vi eftermiddagen i barnens skog, kallt som fan och eftersom Wille ska titta på allt och känna på allt så åkte han ner i vagnen tillslut så vi kom hem haha :) han fick springa av sig ordentligt och titta på fåglar och plocka kottar och pinnar :) märktes idag att han fortfarande var lite trött men får hoppas det går bra på dagis iaf :)

Jag har varit iväg på jobb en runda för lite jobb i vår samtalsgrupp som vi skapa i Falkenberg, hem och äta och ta det lugnt och snart ska jag köra dit igen :)

Finns det något tråkigare än att tanka bilen? Blä..

Ha en bra dag !





Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Super snyggt! 👌

2015-03-24 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0