Mycket på gång

Helgen är över, riktigt skönt! Kanske är den ända som tycker det men kan bero på att jag jobbat hela helgen lång. Har inte alls känt för det så det har varit extremt segt! I lördags var vi ute och handla paket till Wille, hans ögon inne på toys r us slog allt, fick dra ut han där ifrån och arg blev han för allt låg i kartong haha :) karusellen inne på Max var också populär.

Igår väcktes jag av att Wille stod sidan om min säng klockan 7, första gången det händer så blev lite förvånad. Vi åkte o lämnade han hos sin farmor o farfar en stund och sen åkte vi också fixa en garderob till hallen, eller det blev tre men dem andra två får vänta tills vi har ett nytt hem :) hämta Wille igen, hem och sätta ihop allt. Skulle ge bort vår malm byrå som vi hade haft i hallen. Alltså varför skriver man att man vill ha något och sen vet man inte hur man ska bära ner den, man har ingen bil, bilen är för liten osv. Osv.. Tar man inte reda på sånt INNAN man skriver att man vill ha någonting. Tillslut kom där ett par och tog den, perfekt ! 

Jag har hunnit med en sväng på väla, tvungen att ha små flaskor som jag kan hälla schampoo i eftersom jag inte kan ta med mig 2 &liter shmapo o balsam för en natt.
Jag åker till Falkenberg i morgon med jobb så jag har hållt på o packat lite idag eftersom jag inte hinner det i morgonbitti. Strax ska jag köra till jobb sen ska jag hem fort som fan o få någon timmes sömn iaf.
Kommer sakna ihjäl mig efter mina här hemma så på ett sätt hoppas jag tiden går snabbt men samtidigt ska det bli skönt att komma iväg :)

Nej dags att göra sig klar ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0