Shut up!

Blir så sinnessjukt trött på dessa människor som hittar på och snackar så mycket skit så de själva blir svarta i huvudet.. Ta för fan hand om ditt eget liv. Detta är så pinsamt så det inte är sant, tycket fan synd om människan som snackar!!

Och sen är det nog ännu värre när en person skickar någon annan istället för att stå upp för sig själv och öppna sin egen käft! 
Så in i helvete fegt..

Nog om det, behövde få kräks av mig lite!

Haft utvecklingssamtal på dagis idag, gick ju bra :) han hem och sätta mig och sen var det dag att köra till Petra, fylla i mitt ögonbryn. På lördag ska jag dit igen för lite annat :)

Nyss fått i mig lite lunch, strax dags att byta om och sen köra till jobb. Möte innan jobb ! 

I morgon har jag semester då dagis har stängt, får se vad vi hittar på. Funderar på om vi skulle åkt till tropikariet på förmiddagen. Får se i morgon helt enkelt :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0