Wille 2 år

Grattis till vår älskade Wille som fyller två år idag. Vi älskar dig till stjärnorna och tusen gånger om.

Han tjöt av lycka när han packa upp sin packet och kom springandes till mig -mamma, mamma, mamma bilar :)
Älsklings plutt!

Lämnade han på dagis där de skulle fira han idag & jag åkte rätt ut på väla för att köpa en jacka till honom som han kan ha nu, lite för varmt för overallen men ändå är det kallt i mellanåt.. Så svårt ibland o veta vad man ska klä dem små i. Köpte även en ballong till honom, det måste man ju ha och självklart med bilar på :)

Jag har sovit nån timme och just nu skulle jag göra mig klar inför jobb men hamnade under täcket igen, usch vad jag har ont i halsen & hela kroppen.. Känner förkylningen är på väg och jag pallar verkligen inte vara sjuk! Jag hatar det!! 
Får hålla ut på jobb idag sen ledig två dagar så då ska jag minsann vila upp mig så jag orkar i helgen, för jag hoppas det inte blir värre än såhär. 

Ha en bra dag allihopa :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0