Maj månad

Är det bara jag som tycker denna månaden har gått i raket fart?
Känns som jag knappt har hunnit med men det är väl för att dagarna har varit fulla med saker att göra.

Idag är jag ledig, ska inte göra någonting. Hämta hem min lille älskling vid 12. Fundera på att åka ut till Ikea bland annat men tror jag väntar med det till i morgon så får vi en lugn dag hemma idag.

Planerna för midsommar är i full gång, ska bli så kul.
När jag var liten så var jag alltid med mina föräldrar på någon midsommar fest, med god mat och midsommarstång och barn man kunde leka med och såklart vill man göra detsamma för sitt eget barn. Skaffa egna traditioner och detta året firar vi i Ekeby med just god mat, bra sällskap, lekar och dans runt midsommarstången och barn som Wille kan leka med. Jag längtar som bara den :)

Innan dess så ska vi hinna med att fira mamma, jag ska till bakken med jobb, studenten och lite annat så det är skönt att det händer lite roligheter mitt i det jobbiga :)

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0