Tatuering

Igår var det verkligen en lugn dag, vi var hemma och myste hela eftermiddagen. Passa på och stor handla också nu när jag ändå var ledig , skönt med full kyl och frys :)

Igår bestämde jag mig även för att tatuera mig, lite spontant sådär så var där nere för en stund sen och satte lite färg på kroppen :) nästa gång ska jag fylla i den jag har på foten, ser inte alls fram emot det för fy fan vad ont det gjorde förra gången men jag har inget annat val för den är så blek nu. Får se när jag vågar boka in en tid för det. Sjukt, har man väl börjat så kan man knappt sluta och jag har lite fler projekt på gång också men vi får se hur det blir så jag har så svårt för att bestämma mig ;)

Har hunnit hem o fått i mig lite mat strax ska jag till jobb, puh! Känns som denna veckan få sakta men det är väl för jag längtar till lördag då jag äntligen är ledig igen :)

Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0